007 Woman @007Woman
25 May, 07:17
In dit korte filmpje wordt duidelijk uitgelegd, waarom je (ongeacht welke fabrikant), het covid_vaccin NIET moet laten inspuiten.

Daarbij, ieder mens heeft 0,15% kans om aan covid te overlijden.
Anders gezegd: 99,85% van de mensen met Covid HERSTELD!!

In een stevig griepseizoen zoals in 2018 was het % mensen dat aan de griep overleed vele malen hoger, toen werd er ook niet gevaccineerd. Ieder jaar overlijden er mensen aan de griep.

Denk na, dit EXPERIMENTELE VACCIN is niet wat het is.. het veranderd je DNA voor altijd. Dat is kwaadaardig!

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
Marijke Kamsma AU @Sinsara
25 May, 08:02
In response 007 Woman to her Publication
Filmpje ontbreekt? En inderdaad heel belangrijk. Zoveel mensen geloven de kwade opzet niet en rennen naar het fuckcin. Zo triest. Waarschijnlijk moeten er eerst duidelijk fuckdoden vallen eer men nee gaat zeggen.

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
007 Woman @007Woman
25 May, 08:40
In response Marijke Kamsma AU to her Publication
Ik heb het filmpje op 3 platforms geupload, maar zowel hier als op GAB lukt het uploaden wel, maar is het blijkbaar te groot en wordt het niet geplaatst.

Balen, want het is een goed filmpje maar ook te groot om te emailen naar mensen.

Wat nu, hoe kan ik het delen? Op MeWe.com lukt het wel, maar ook daar moet je lid van zijn en dat is niet iedereen dus ook lastig om dan per email mensen de link te geven terwijl ze eerst een account moeten aanmaken ..

Gggrrr... think think think ...

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
Marijke Kamsma AU @Sinsara
25 May, 11:19
In response 007 Woman to her Publication
Kun je een link van het filmpje sturen?
Is dat wat?

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
007 Woman @007Woman
25 May, 12:17
In response Marijke Kamsma AU to her Publication
Het was op Telegram gedeeld, dus ik heb het op mijn pc gedownload. Met wat hulp komen we er wel, het is geplaatst op Rumble..

https://rumble.com/vhlb9r-...

Thanks Feiko

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
Daniël 280 @Dannmen
25 May, 01:33
In response 007 Woman to her Publication
super, dank voor je moeite !
samen.... sterk

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
007 Woman @007Woman
25 May, 02:42
In response Daniël 280 to his Publication
We hold the line :-)

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
Daniël 280 @Dannmen
25 May, 04:40
In response 007 Woman to her Publication
Das de bedoeling heb ik gehoord . 😉
valt niet altijd mee..... maa r the best is jet to come !

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
007 Woman @007Woman
25 May, 06:08
In response Daniël 280 to his Publication
Klopt, zo een week of 2 á 3 terug, had ik zo een dip ... maarja, nu er gewoon best wel veel goede berichten naar buiten komen, gaat het weer lekker.

Hoe is dat bij jou?

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
Daniël 280 @Dannmen
26 May, 10:53
In response 007 Woman to her Publication
ja opzich prima, dipt wel eens maar verder oke.
sta nog dagelijks met mn oren te klapperen
is iid veel info nu weer , spannende tijden. ik ben 100% vol vertrouwen, een heel schapenhok om me heen , en veel regels bij de klanten waar ik kom. het lijkt of er niemand meer zn verstand gebruikt.

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
007 Woman @007Woman
28 May, 06:09
In response Daniël 280 to his Publication
Als je elke dag met klanten / nieuwe mensen weer die onnadenkende regels en schapengedrag meemaakt, lijkt mij dat erg heftig. Ik hou mij afzijdig..

Volg je Melissa van RedPill / Freedom Force Batallion op haar site of rumble? Zij legt mooie connectie met de planeten en Openbaringen.

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
Daniël 280 @Dannmen
28 May, 04:28
In response 007 Woman to her Publication
hou me meestal neutraal, af en toe probeer ik wel ééns wat , maar ik blijf me verbazen hoe meestal nugtere personen alles blijven uitleggen naar hoe en waarom dingen zijn zoals ze zijn.... niet wakker te slaan!
ik volg best veel nu. het ontbreekt me aan de tijd daarvoor helaas . sla veel op om later daar mee verder te gaan.
er zijn zoveel super interessante zaken op dit moment ! ( eerder ook al, maar had ook ik geen idee ) 😎

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
007 Woman @007Woman
De mind control hier in Nederland is erg goed gelukt. Helaas...

Ja, er is zeker veel. Ik merk een bepaalde info moeheid bij mezelf. Ik loop elke dag een dertigtal sites af en op Telegram ook maar het kost veel tijd.
01:07 AM - May 30, 2021
In response Daniël 280 to his Publication
Only people mentioned by 007Woman in this post can reply

No replys yet!

It seems that this publication does not yet have any comments. In order to respond to this publication from 007 Woman, click on at the bottom under it