007 Woman @007Woman
28 April, 12:07

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
Marijke Kamsma AU @Sinsara
28 April, 02:03
In response 007 Woman to her Publication
Superslim! Wat een mooie uitleg over wat er speelt.
En welke fase van het traject bevinden we ons?

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
007 Woman @007Woman
28 April, 09:59
In response Marijke Kamsma AU to her Publication
Er zijn verschillende maanden die ik hoor, maar medio half mei zou er een keerpunt zijn dat mensen het vaccin nog gaan nemen. Een andere bron vermoed dat half juni tot medio oktober er echte grote dingen gaan veranderen, terwijl een derde persoon pas echt over oktober spreekt van grote stappen.

We wachten af ..

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
Marijke Kamsma AU @Sinsara
29 April, 05:16
In response 007 Woman to her Publication
Het is ook een aardverschuiving die plaats vindt.
En verbazingwekkend hoe weinig mensen dit zien.
Leuk om jouw invalshoeken te lezen!

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
007 Woman @007Woman
29 April, 09:16
In response Marijke Kamsma AU to her Publication
Het is zeker een aardverschuiving... een systeem dat al duizenden jaren "het kwaad" dient, die vaag je niet in 1 jaar van de wereldkaart af helaas .. Anderzijds, als het al vanaf de dood van Kennedy in de jaren '60 gaande is om het kwaad te elimineren dan zou er toch al genoeg voorwerk gedaan zijn. Maarja, alleen al infiltreren in een organisatie, het kost allemaal tijd.

Leuk dat mijn invalshoek je aanspreekt, ik probeer zoveel mogelijk verschillende info kanalen te lezen/zien elke dag om er vervolgens mijn eigen opinie van te maken. Maar het sloopt wel, ik heb het gevoel dat ik in 1 jaar tijd wel 5 jaar ouder ben geworden. Moe? Ja. Maar opgeven is geen optie. Hoe is dat bij jou?

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
Marijke Kamsma AU @Sinsara
Je doet zinvol werk/onderzoek! En welke real movie is spannender dan deze! Veel mensen missen deze historische tijd. En lopen tegelijk gevaar met testen/prikken. Echt heel jammer.

Het geeft mij vooral rust te weten dat het klopt dat zaken niet kloppen. Mijn zoektocht loopt al jaren. En nu leer ik op mijn plek te blijven staan zonder bijval van mensen om mij heen. Veel contacten veranderen daardoor. Ik kan mijn gevoel ontwikkelen en leren om gaan met de onvoorspelbaarheid. Ben heel benieuwd hoe de aap uit de mouw gaat komen!

Wij-weters zitten 1e rang!
09:35 AM - Apr 29, 2021
In response 007 Woman to her Publication
Only people mentioned by Sinsara in this post can reply
Daniël 280 @Dannmen
29 April, 05:04
In response Marijke Kamsma AU to her Publication
1e rang, zo had ik t nog niet echt bekeken
maar je heb wel gelijk. jammer dat er zoveel zijn die het missen danwel geen idee hebben wat er gebeurd op dit moment ... keep up the good work! stay strong

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
007 Woman @007Woman
29 April, 04:53
In response Marijke Kamsma AU to her Publication
🚀Ja, wij zitten zeker eerste rang Marijke, ik had het niet willen missen.

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
007 Woman @007Woman
29 April, 04:52
In response Marijke Kamsma AU to her Publication
Ik zie vooral bij vrouwen een ontwakingsproces, het elkaar informeren voelt goed. Volg je Daniele Stotijn en Peter Bierhof? Persoonlijk vind ik het ook prettig om Nederlandstalige info te volgen en niet alleen US. Gewoon even in je eigen taal ..

Herkenbaar, de afgelopen jaren heb ik ook een snoekduik gemaakt en van veel mensen afscheid genomen, soms bewust, soms onbewust. Nadat mijn facebook account werd verwijderd moest ik helaas concluderen dat het een eenrichtings tafereel was, ik mijn onderzoeken delen en weinig respons. Vanaf de aanslag op Pim Fortuyn is er bij mij een en ander gaan werken ........

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396