Punisher 2021 @Punisher2021
Bericht van Isa Kriens, de Kleine Activist:

Daar is tie dan. Het wetsvoorstel dat er voor zorgt dat het bedrijfsleven mensen de toegang kan ontzeggen als je geen negatieve test kan overleggen. Ze beginnen bij de leuke sectoren zodat veel mensen geneigd zijn mee te doen en zo er aan wennen.

We gaan naar een testmaatschappij. Deze wet is niet binnen een paar maanden weg. Het is een uitbreiding van de Wet Publieke Gezondheid waar ook de Coronawet in is verwerkt. Het is precies dit toekomstbeeld dat mij maanden geleden heeft geactiveerd op te staan tegen dit wanbeleid. Vooralsnog zijn al mijn voorspellingen uitgekomen. En van al m’n mede “wappies”. Dit is wat ik niet wil. Dit is waar we voor waarschuwen. Een medische dictatuur. Wat ook weer achter de deuren van onderwijsinstellingen gaat komen. Lees de wet maar goed.

Spreek je uit. Normaliseer kritisch geluid.

Zie voor het wetsvoorstel: https://www.internetconsul...
12:08 PM - Mar 09, 2021
Only people mentioned by Punisher2021 in this post can reply
Lisa Evans @LisaEvans
09 March, 12:25
In response Punisher 2021 to his Publication
What country are you from? Wht language is this. i see you posting both languages all the time 🥰

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
Marijke Kamsma AU @Sinsara
09 March, 12:21
In response Punisher 2021 to his Publication
Onze overheid is compleet corrupt! #exit

Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396