Rompt Theodoor
@oeralinda
24 December, 04:41
Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
HTG TheolddoG
@HTGthelapis
24 December, 04:45
In response Rompt Theodoor to his Publication
Zo te zien zaten ze dan ergens boven de Alblasserwaard ... Interessant!
Notice: Undefined index: tg1tga_access in /home/admin/www/anonup.com/themes/default/apps/timeline/post.phtml on line 396
Rompt Theodoor
@oeralinda
24 December, 06:32
In response HTG TheolddoG to his Publication
Keshe Foundation
Misschien vind je onderstaand voorbeeld wel interessant. Enkele dingen waarover gesproken werd in een Knowledge Seekers Workshop door Mehran Keshe.
Elke donderdag op YouTube by the way.
'technology for peace'
Misschien vind je onderstaand voorbeeld wel interessant. Enkele dingen waarover gesproken werd in een Knowledge Seekers Workshop door Mehran Keshe.
Elke donderdag op YouTube by the way.
'technology for peace'
HTG TheolddoG
@HTGthelapis
24 December, 06:41
Dank je. Ik ga er vanmiddag naar kijken.
Rompt Theodoor
@oeralinda
24 December, 07:07
Deze foto van een gedeelte van een samenvatting is geen snelle scroll inderdaad. Daar moet je even voor zitten.
Vermoedelijk gaat er een hele wereld voor je open. En daar doe ik deze kennis van plasmatechnologie eigenlijk mee te kort. Uiteindelijk gaat er een hele unikos voor ons open?
Ik heb bijna alle knowledge seekers workshops gevolgd en proberen te begrijpen. Iedereen pakt ervan op, wat ie met zijn vermogen op dat moment aankan. Hopelijk ben ik op de goede weg. Het heeft mijn leven in elk geval echt verrijkt.
Op YouTube zijn o.a. de workshops en op Telegram scoor ik de uitgeschreven (complete) Keshe Foundation workshops als PDF.
En nu houd ik er over op, anders heb ik het gevoel dat ik aan het pushen ben 😊
Vermoedelijk gaat er een hele wereld voor je open. En daar doe ik deze kennis van plasmatechnologie eigenlijk mee te kort. Uiteindelijk gaat er een hele unikos voor ons open?
Ik heb bijna alle knowledge seekers workshops gevolgd en proberen te begrijpen. Iedereen pakt ervan op, wat ie met zijn vermogen op dat moment aankan. Hopelijk ben ik op de goede weg. Het heeft mijn leven in elk geval echt verrijkt.
Op YouTube zijn o.a. de workshops en op Telegram scoor ik de uitgeschreven (complete) Keshe Foundation workshops als PDF.
En nu houd ik er over op, anders heb ik het gevoel dat ik aan het pushen ben 😊
😃😃
😃 Zeer interessant!! Fijne feestdagen!!
😃 Zeer interessant!! Fijne feestdagen!!
07:12 AM - Dec 24, 2024
Only people mentioned by HTGthelapis in this post can reply
Rompt Theodoor
@oeralinda
24 December, 07:14
Jij ook!